Posted by on in Yleinen

Tule mukaan

Eduskuntavaalit ja niiden anti on nyt puntaroitu. Yleensä vaaleissa kaikki voittavat, mutta nyt Keskustan jyrääminen oli merkittävä. Hattulan osalta neljä suurinta puoluetta kulkivat hyvin pienin eroin. Kokoomus säilytti kuitenkin ykköstilan. Suuren haasteen tuo se, että kannatuksemme edellisiin vaaleihin verattuna laski yli 4 prosenttia. Seuraavat omat vaalimme, kunnallisvaalit käydään parin vuoden päästä. Aikaa valmistua vaaleihin siis on.

Kannatuksen nousuun tarvitaan uusia käsi- ja silmäpareja. Uudenlainen ajattelu ja asioiden toteutus luo mahdollisuuksia. Ryhmätyöskentely avartaa ja rikastuttaa toimintaa. Yhdistystyöskentely täytyy olla mielekästä ja motivoivaa. Kaikille tulee antaa sijaa joukkueessa. Oman kunnan asiat, päätöksiin vaikuttaminen ja tulevaisuus pitäisi kiinnostaa meitä kuntalaisia. Meillä eri ikäryhmillä on erilaisia tarpeita ja pyyntöjä sekä odotuksia kunnaltamme. Siksi olisi hyvä, että kokoomusjoukkueemme edustaisi eri ikäisiä naisia ja miehiä puolustamaan omia tärkeitä näkemyksiään.

Ole rohkea, ota haaste. Ilmoittaudu joukkoomme rakentamaan uutta ajattelua Hattulan Kokoomukselle. Kanssasi luomme hyvää pohjaa tuleviin koitoksiin ja varmistamme näkyvyytemme jatkossakin.

Tervetuloa mukaan toimintaan,

Erkki Pänkäläinen